صفحه اصلی
نقشه سایت
تماس با ما
مقام معظم رهبری
پایگاه دولت
پایگاه مجلس
جهادکشاورزی
EN
سرمایه گذاری؛
برای تولید
!!!b1!!!
!!!b1!!!
درباره ما
تاریخچه و سیر تکاملی تعاون
هدف و ظرفیت های قانونی
وظایف و ماموریت های سازمان
فعالیت ها و برنامه های سازمان
اساسنامه سازمان
نمودار تشکیلاتی
مدیرعامل
مشاور مدیر عامل و مدیر کل دفتر حوزه مدیرعامل،روابط عمومی،مدیریت عملکرد و بازرسی
دفتر معاونت روابط عمومی و امور بین الملل
دفتر معاونت بازرسی
دفتر مشاور مدیرعامل و مدیرکل هماهنگی امور استانها
اداره کل حراست
دفتر مطالعه، پایش و توسعه بازارهای داخلی
معرفی مدیر عامل
هیات مدیره
معاونت ها
معاونت توسعه تعاونی ها، تشکل ها و نظام های بهره برداری
دفتر توسعه، آموزش و ترویج تعاونی ها
دفتر نظام های بهره برداری، تعاونی های تولید
دفتر ساماندهی صنوف و تشکل های مردم نهاد
دفتر حسابرسی تعاونی ها و تشکل های کشاورزی
معاونت فنی و بازرگانی
دفتر توسعه خدمات فنی و کشاورزی تعاونی ها
دفتر تجهیز و توسعه زیرساخت ها و سرمایه گذاری
دفتر بازرگانی محصولات کشاورزی
معاونت توسعه و مدیریت منابع
دفتر برنامه ریزی و منابع اعتباری
اداره کل منابع انسانی، نوسازی و پشتیبانی
اداره کل امور مالی و ذیحساب
مدیریت حقوقی
معاون پشتیبانی اداره کل منابع انسانی، نوسازی و پشتیبانی
رییس ارتباطات و فن آوری اطلاعات
حوزه نمایندگی ولی فقیه
زیرمجموعه ها
سازمان های وابسته
تشکل ها و نظام صنفی کشاورزی
معرفی دفتر
نظام صنفی کشاورزی
خبرگان کشاورزی
مجمع هماهنگی و حمایتی تشکلهای کشاورزی
سمن ها و انجمن های تخصصی
نظام بهره برداری
معرفی دفتر
شرکت های تعاونی تولید
شرکت های سهامی زراعی
کشت و صنعت ها
زارعت و باغبانی
گروه ارزیابی وعملکرد نظام های بهره برداری
تعاونی ها
تعاونی های کشاورزی
تعاونی های زنان روستایی
تعاونی های روستایی
اتحادیه ها
اتاق فکر
شرح فعالیت
جلسات برگزار شده
بانک اطلاعات مدیران
مدیران ستادی
جدول اطلاعات مدیران استانی
جدول اطلاعات مدیران عامل تشکل ها
ارتباطات مردمی
راهبرد مشارکت مصوب
سامانه ارتباط مردمی
پرسش های متداول
ارتباط با ما
پیشخوان ارباب رجوع (ثبت و رهگیری مکاتبات)
دستورالعمل بروز رسانی سایت
انتقادات وپیشنهادات
نظرسنجی الکترونیک
مشارکت الکترونیکی دولت
میز خدمت الکترونیک
میز خدمت الکترونیک(ویژه ارباب رجوع)
بسته اطلاع رسانی مرتبط با خدمت
شفافیت
انتشار اطلاعات تحصیلاتی و سوابق مدیران
معرفی خدمات
انتشار عمومی اطلاعات ساختار، ماموریت ها، وظایف و فرآیندهای اداری
انتشار فهرست مجوزهای اعطایی توسط دستگاه
انتشار اطلاعات قابل استفاده برای کسب و کارها
انتشار اطلاعات تفصیلی هزینهکرد سالانه دستگاه
انتشار عمومی اطلاعات حقوق و مزایای ماهیانه و سالیانه مدیران
انتشار عمومی اطلاعات اموال و دارایی های
انتشار عمومی اطلاعات درآمدهای سالانه سازمان
انتشار جزئیات مرتبط با قراردادها
فهرست مزایدات و مناقصات
سئوالات متداول
آمار و اطلاعات
پنجره خدمات
دوباره تلاش کنید
سخن روز /
مدیرکل دفتر مدیرعامل، روابطعمومی و بازرسی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران:
روابطعمومیها باید پرچمدار تبیین پروژههای ملی باشند / افتتاح 120 روستابازار در دستور کار هفته دولت
1404/04/25
فرهاد نیاری، مدیرکل حوزه مدیرعامل، روابطعمومی و بازرسی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در نشست مسئولان روابطعمومی استانها، بر نقش کلیدی روابطعمومیها در اجرای پروژههای ملی بهویژه طرح «روستابازار» تأکید کرد و گفت: انتظار داریم روابطعمومیها با مستندسازی، تولید محتوای رسانهای و تعامل مؤثر، پیشانی تبیین عملکرد سازمان در سطح کشور باشند.
به گزارش پات، در نشست هماهنگی روابطعمومیهای سازمان مرکزی و استانهای تعاون روستایی کشور که با محوریت بررسی کیفیت برگزاری مراسم افتتاح 64 روستابازار و تدوین خطمشی رسانهای برگزار شد، فرهاد نیاری با اشاره به اهمیت پروژه ملی روستابازار، گفت: «در مسیر اجرای پروژههای ملی، حتی استانهایی که افتتاح پروژه ندارند باید همراهی کنند؛ از پوشش خبری و امکانات سختافزاری گرفته تا نیروی انسانی. این همافزایی باید از روابطعمومیها آغاز شود.»
نیاری با بیان اینکه ساختار روابطعمومیها همواره بر مبنای منفعت سازمانی شکل گرفته، افزود: «انتظار داریم این روحیه همکاری و همبستگی، در روابطعمومی استانها نیز تقویت شود. روابطعمومی باید فقط به فکر تجلی سازمان باشد، نه تبلیغ فردی.»
نیاری با تأکید بر لزوم حضور مستمر روابطعمومیها در جلسات روستابازار و بازرگانی، از طراحی یک سامانه برای ثبت دادههای پروژهها خبر داد و گفت: «پیشرفت فیزیکی هر پروژه باید حداقل هر هفته دو بار مستندسازی شود و این فقط از عهده روابطعمومی برمیآید.»
مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان با اشاره به شکست پروژههای ناقص در سنوات گذشته هشدار داد و تأکید کرد: «اگر اتحادیهای را برای راهاندازی روستابازار همراه کردهایم، وظیفه داریم در تأمین کالا از طریق جهاد کشاورزی استان، بازرگانی و دیگر منابع او را حمایت کنیم. پروژههای ناتمام فقط باعث بیاعتمادی و شکست میشوند.»
وی با اشاره به تفاوت رویکرد تعاون روستایی با فروشگاههای بخش خصوصی، گفت: «هدف ما امنیت غذایی و حذف واسطههای اضافی است. تقریبا همه کشاورزان عضو حداقل یکی از تعاونیهای ما هستند و باید بتوانند محصولاتشان را مستقیم و با قیمت مناسب به مردم عرضه کنند. رضایت تولیدکننده و مصرفکننده، دو سر یک معادله برد-برد است که میتواند با رشد روستا بازارها محقق شود.»
نیاری خواستار تقویت فعالیتهای رسانهای در تبیین جایگاه روستابازار شد و گفت: «روابطعمومیها باید با صداوسیمای استان، روزنامهها و رسانههای محلی همکاری کنند و گزارشهای تحلیلی از تأثیر اقتصادی روستابازارها در محلات تهیه کنند تا سایر شهرها هم برای راهاندازی آن داوطلب شوند.»
وی در پایان بر تهیه بولتنهای خبری ساده برای آگاهسازی مدیران استانی و شهرستانی از فعالیتهای تعاون روستایی تأکید کرد و گفت: ( قریب به اکثر مدیران و کارکنان دستگاه های دولتی مرتبط نسبت به وظایف تعاون روستایی اطلاع دقیقی ندارند. این بولتنها میتوانند آگاهی و مطالبهگری مدیران را افزایش دهند و باعث حمایت بیشتر از پروژههای سازمان شوند.»
گفتنی است در این نشست، مسئولان روابطعمومی استانها گزارشی از عملکرد خود ارائه دادند و آخرین وضعیت اجرای پروژههای «روستابازار»، ارتقا شغلی روابط عمومی و تأمین بودجه برای تجهیز روابط عمومی را مطرح کردند.
تعداد مشاهده خبر
89
بار
تصاویر مرتبط
RatingTitle
:0 :0
مشاهده نظرات
(
تعداد نظرات
0
)
نظرات کاربران
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به
سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
می باشد.
Powered by
Dorsa
Portal